lycklig tjej!

Jag är så fucking lycklig så jag hoppar som en kängru :).
Jag håller på för fullt med körkortet, och är evigt tacksam för att mina pappa hjälper mig med både kortet och även köpt bil till mig, jag vet inte hur jag skall kunna tacka honom, jag har världens bästa päron i världen.
Och om en månad flyttar jag till en ny renoverad och fin tvåa i det lilla samhället Slöinge om jag är uppvuxen i, skrev på kontraktet idag, den är så fin så jag blev kär.
Hela mitt liv rullar på :D, helt awsome, för ett år sedan hade jag nada, nu har jag både en fin och stor lägenhet, bil, snart körkort, och vänner som är guld värda runt omkring mig, och snart förhoppningsvis jobb :D
Utan mina nära och kära, vad vore livet då? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0