I'll kill you twice!

Sweet as sugar, cold as ice, hurt me once, I'll kill you twice.



För första gången någonsin så bryr jag mig inte om honom i mina tankar, även om jag får höra på ryktens väg om honom på 50 mil, även att han mött tjej/tjejer. Jag blev inte ens svartsjuk lr reagerade? Jag har helt enkelt get over him, för om jag tänker på honom så tänker jag enbart på den psykiska kränkningar, hans ordspyor mot mig om jag inte gjorde som han ville, när hans skulle hävda sin manlighet, och hur han vände alla mot mig om jag inte gjorde som han ville, men framför allt den kvällen han bröt mitt ben... Så ja, han förstörde en del fyskiskt och psykiskt för mig, men de är nu jag är beredd att gå vidare :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0